دبستان پسرانه
​​​​​​​مهد دانش نو

​پیشرو در همراه کردن تفکر نو​​​​​​​ با آموزش های نوین

پایه ی خاطره انگیز و آغاز ورود به دوران تحصیلات آموزشی و پرورشی اول دبستان است.

نوباوگان ما که با داشتن 7 سال تمام به این پایه ی تحصیلی وارد می شوند، تمامی خاطرات شیرینی که از دوران های تحصیل در مراکز آموزشی را تا هر مقطعی که می خواهند داشته باشند، با رویاهای این مقطع مقایسه خواهند کرد.
همه ی ما از دوران تحصیل به خصوص اول دبستان خاطرات خوبی داریم.
زحماتی که آموزگاران ما در این مقطع برای به ثمر رساندن ابتدایی ترین فرضیات ذهنی فرزندانمان از یادگیری در این دوره می سازند، از ارزش خاص و به جایی برخوردار است.
 
آموزگار پایه اول: مرضیه بنکدارسخی
دانش آموخته تربیت معلم تهران، کارشناسی علوم ابتدایی و کارشناسی ارشد برنامه ریزی آموزشی
دارای بیش از 30 سال سابقه ی تدریس در مقطع آموزش ابتدایی کشور
آموزگار نمونه منطقه 3 تهران و مدرس برتر درس فارسی مقطع دبستان
 
دانش آموزان دوره ی ابتدایی به خصوص پایه اول در سه حیطه ی شناختی، عاطفی و اجتماعی قرار می گیرند.
از نظر شناختی: تفکر کودک در این مرحله براساس اصولی منطقی و عینی گرایی استوار است.
از نظر عاطفی و اجتماعی: فرزندانمان بیشتر شاد هستند و فعالیت هایشان را همراه با جنب و جوش فراوان و کمی بی قراری انجام می دهند.
به همین منظور در این پایه تدریس هرچه ملموس تر و عینی تر انجام خواهد شد و اصول تدریس بر مبنای توصیفی و انجام بازی های شاد با موفقیت بیشتری صورت می پذیرد.
دانش آموزان پایه اول
باید از شرایط جسمی خوب و توانایی های بینایی، شنوایی، ذهنی، جسمی و حرکتی قابل قبولی برخوردار باشند.
همزمان با آموزش و تکمیل مهارت هایی که ضمن کلاس می آموزند، بر اساس شالوده ی تحصیلی آینده ی آنها از این دوران پایه گذاری می شود.
در این مقطع هرچه تعامل و تبادل همکاری و ارتباط بین خانه و مدرسه (آموزگار و خانواده) بیشتر باشد، آموزش مهارت ها در حوزه های مختلف بهتر انجام می شود.
در پایان این مقطع نیز بر اساس آموزش های داده شده و میزان فراگیری فرزندانمان سنجش لازم از همه ی دانش آموزان انجام خواهد شد و طی کارنامه ای گزارش وضعیت تحصیلی مستند به والدین اهدا می شود.
دانش آموزانی که در پایان این مقطع مراحل را به خوبی طی کرده و مراتب را به درستی برطرف کرده اند، آماده ورود به زندگی علمی-اجتماعی خود و راه گشایی به آینده روشن هستند.

 ​​​​​​​

حاج آقا مصطفی قاسم مسگر بنیانگذار و مؤسس دبستان پسرانه مهد دانش نو است.
دبستان مهد دانش نو که از سال 1393 تأسیس شد، با همت جمعی از افراد با ایمان و متعهد به کار در زمینه آموزش، پرورش و توسعه استعدادهای علمی در مدارس کشور توانسته است رویکردهای مختص به خود در این زمینه را به صورت موفق به مرحله اجرا برساند.
از جمله سوابق و توانمندی های آقای قاسم مسگر می توان به موارد زیر اشاره نمود:
دارای لیسانس مدیریت آموزشی
بیش از 15 سال سابقه اجرایی به عنوان مدیر مدارس دولتی منطقه 15 تهران
از سال 1382 مدیر دبیرستان منطقه 3 تهران
مسؤل امتحانات آموزش و پرورش منطقه 3 تهران
مسؤل ارزشیابی آموزش و پرورش منطقه 3 تهران
مدیر مدارس امارات متحده عربی
ممتاز در دوره های مستمر مدیریت آموزش و پرورش
ممتاز در دوره های مؤسسان پیش دبستان و دبستان
دارای مدارک در زمینه توسعه شایستگی های حرفه ای ضمن کار
موفق به کسب مدارک و مجوزهای لازم در تأسیس پیش دبستان از سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک

ارتباط با مؤسس ​​​​​​​​​​​​​​

 حاج آقا اصغر طرزی مدیر پیش دبستان و دبستان پسرانه مهد دانش نو 
یکی از عوامل موفقیت در هر مدرسه حضور مدیری شایسته و آگاه به موازین آموزشی و پرورشی است.
اصغر طرزی دانش آموخته کارشناسی علوم تربیتی با گرایش مدیریت برنامه ریزی آموزشی است. او از جمله مدیران برتر جامعه ی آموزشی است که پاره ای از سوابق درخشان فعالیت های او جزو قوای مجموعه مهد دانش نو است:
معاون دبستان دکتر محمود افشار به مدت 5 سال
مدیر دبستان دکتر محمود افشار به مدت 23 سال (از بهترین مدارس شهر تهران در زمینه آموزشی و پرورشی)
مدیر دبستان نخبگان امیرکبیر به مدت 10 سال
مدیر دوره ی دوم دبیرستان مهد دانش نو به مدت 1 سال
عضو گروه مدیران آموزشی وزارت آموزش و پرورش به مدت 10 سال
همکاری در نوشتن کتاب راهبردهایی در مدیریت گروه مدیران آموزش و پروش
بازدید از مدارس کشور سوئد و ...
بازدید از مدارس کشور مالزی و سنگاپور همراه با حاج آقا مسگر
دارای بیش از 150 تقدیرنامه از وزیر، معاون ها، مدیرکل و رؤسای ادارات آموزش و پرورش
دارای تقدیرنامه از بازدیدکنندگان گروه آموزشی کشور ژاپن از مدرسه دکترمحمودافشار
مدرس ریاضیات پیشرفته دوره اول و دوم دبستان + دوره اول دبیرستان

ارتباط با مدیر​​​​​​​​​​​​​​

حمیده خانی
متولد 1361 تهران و دانش آوخته کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی است. فعالیت آموزشی خود را با مدیریت پیش دبستان هیئت امنایی شهید بهشتی در منطقه 3 آغاز نموده و با کسب تجربه 7 ساله در این مقطع به مدیریت اجرایی دبستان پیوند صدرا و سپس با ادغام مدارس مدیریت اجرایی مهد دانش نو را طی 10 سال گذشته برعهده گرفته است.
خانی دارای مدارک حوزه آموزشی در زمینه برنامه ریزی های آموزشی، نمایش خلاق، فعالیت های بازی و سرگرمی است و موفق به دریافت گواهینامه های دوره ICS مدیریت آموزشی از واحدهای جهاددانشگاهی تهران شده است.
درخصوص مدیریت اجرایی:
⦁    تمامی کارها و اقداماتی که در محیط مدرسه انجام می پذیرد
⦁    نظارت برحسن انجام و اجرای فعالیت های فوق برنامه
⦁    امور مراقبتی آموزگاران و دانش آموزان
⦁    هدایت و همکاری همه کارکنان واحدهای آموزشی و اداری و اجرایی
⦁    تشکیل شوراها به ویژه شورای آموزگاران و نظارت برحسن انجام آن
⦁    تشکیل جلسات انجمن اولیا و مربیان
⦁    جلسات عمومی آموزشی و فعالیت های خانواده دانش آموزان
⦁    بررسی و شناسایی دوره های آموزگاران نیاز به تعلیمات افزوده
⦁    نظارت بر رفتار و روابط اولیا و دانش آموزان با مدرسه و کادر آموزشی
⦁    کوشش در گسترش فضای مدرسه و تجهیز مدرسه و کلاس ها به ابزار و لوازم آموزشی و کمک آموزشی موردنیاز
از جمله وظایف مدیریت اجرایی مدرسه مهد دانش نو است.
اگر در زمره افراد واقف به امور آموزشی و تربیتی هستید می توانید به جرگه انجمن اولیا و مربیان ما بپیوندید!
برای عضویت در انجمن با ما در تماس باشید.
درخواست عضویت در انجمن اولیا و مربیان



ارتباط با مدیر​​​​​​​​​​​​​​

 خانم گیتی مهرفر
از آموزگاران با سابقه مقاطع مختلف دبستان و معانت اجرایی و انظباطی مدارس تهران از جمله دکترمحمودافشار و نخبگان امیرکبیر در منطقه 3 تهران است که با بیش از 30 سال سابقه فعالیت مداوم اکنون عهده دار معاونت مالی و روابط عمومی دبستان مهد دانش نو است.
تمامی امور مالی مربوط به واریز شهریه تحصیلی
دریافت و پرداخت هزینه های فوق برنامه
محاسبات مالی هزینه های ناهار و سرویس آمد و شد دانش آموزان
از جمله مسؤلیت های معاونت مالی در مهد دانش نو است.

ارتباط با معاون مالی​​​​​​​​​​​​​​

ارتباط با معاون آموزشی​​​​​​​​​

خانم رویا مولایی از افراد با سابقه در زمینه آموزش است، فارغ التحصیل ارشد آموزش زبان انگلیسی تهران است.
از جمله افراد حرفه ای زمره آموزش و پژوهش است که سالها به عنوان معاون آموزشی مقطع دبستان در مدرسه هایی همچون نخبگان امیرکبیر فعالیت های موفقی را پشت سر گذاشته و اکنون سمت معاون آموزشی مهد دانش نو را برعهده گرفته است.
​​​​​​​

اهداف و برنامه هایی که معاون آموزشی آنها را دنبال می کند:
ایجاد نگرش مثبت و کارآمد همراه با فضایی آرام و امن برای رشد عاطفی و اجتماعی درمحیط مدرسه
تعامل و بکارگیری آموزگاران سخت کوش، پژوهشگر و مسؤلیت پذیر در امر آموزش
ایجاد اعتماد و اطمینان به خود در آموزگاران تازه کار
ترویج تفکر انتقادی و خلاقیت آموزشی در بین آموزگاران و دانش آموزان
برنامه ریزی آموزشی سالانه
ایجاد زمینه های لازم برای دانش افزایی آموزگارها به منظور افزایش کیفیت آموزش
مشاوره با اولیا در زمینه های درسی و رفتاری دانش آموزان
تدارک جلسه های آموزشی لازم در صورت نیاز

ارتباط با معاون فرهنگی

فهیمه بادفررمضانی دانش آموخته رشته کتابداری با تخصص کتاب کودک و او از جمله مربیان متخصص در زمینه حفظ مفاهیم کاربردی قرآن کریم و آموزش های لازم است.
او سال ها در زمینه پرورش استعدادهای کودشکان و تربیت ایشان به عنوان مربی علوم قرآنی و پرورشی فعالیت داشته است.
رمضانی آموزش های لازم برای کودکان در مقطع دبستان را با استفاده از خلاقیت، بازی و تلفیقی از قصه گویی و انجام فعالیت های هنری برای دانش آموزان ایراد و به سرانجام می رساند.
معاون فرهنگی در روش تدریس خود با تکیه بر پروش روح فرزندان به منظور فراگیری تعلیمات آیینی و تربیتی تاکید به سزایی دارد​​​​​​​

 
ملیحه قاسم مسگر

دانش آموزان ما به عنوان طلایه‌داران عرصه فرهنگ و دفاع از آرمان های نظام آموزشی و تربیتی کشور و به عنوان نیروی انسانی برگزیده و مدیران آینده کشور عزیزمان ایران و خدمتگذار به ملت هستند​​​​​​​

ارتباط با معاون پرورشی

پیش ثبت نام فرزند دلبندمان

با موفقیت انجام شد

​​​​​​​منتظر تماس ما باشید / باتشکر